Riešenia

Diktovanie

S diktovacím softvérom vytvoríte svoje dokumenty 2x rýchlejšie. NEWTON Dictate predstavuje jedinečné riešenie pre písanie dlhších textov.

Je vhodný nielen pre obchodnú korešpondenciu, ale vďaka viacerým odborným slovníkom prináša znateľnú úsporu času užívateľom v štátnej správe, v justícii, zdravotníctve i ďalších odboroch.

Diktovací softvér pracuje ako dočasná náhrada klávesnice a teda ho môžete použiť v akomkoľvek textovom formáte Worde, emaily, PowerPointe, Excely a akomkoľvek informačnom systéme. Namiesto ručného písania textu len kliknete do textového okna a prerozprávate to, čo by ste inak písali. Hlas sa vo zvolenom okne automaticky prevedie do textu, ktorý ďalej môžete upravovať, kopírovať alebo ukladať.

Na to aby ste mohli diktovať, nemusíte mať hlboké počítačové znalosti. S bezdrôtovými slúchadlami,  mikrofónom alebo diktafónom je možné diktovať kdekoľvek aj v off-line režime. Intuitívne a užívateľsky nenáročné prostredie spôsobí, že diktovanie si obľúbia nielen mladšie generácie ale aj menej technicky zdatní jedinci či ľudia so zdravotným handicapom.

 

Výhody riešenia prenosu hlasu do textovej podoby

  • Doživotná licencia
  • Odborné slovníky
  • Hlasové ovládanie programu
  • Prepis bez preklepov a gramatických chýb
  • Editovateľný slovník
  • Prepis čísiel, dát, súm, symbolov, titulov, merných jednotiek a skratiek
  • Automatická aktualizácia slovníka a programu

Slovníky

Všeobecná slovenčina
Všeobecný medicínsky
Patologický a histopatologický
Rádiologický
Onkologický
Justičný

Prepis audiozáznamu a titulkovanie

Pomocou webovej aplikácie vytvoríte prepisy z porád, mestských zastupiteľstiev či podcastov omnoho rýchlejšie.

Užívateľ si len otvorí  webovú aplikáciu, nahrá do nej  audio alebo video súbor, ktorý potrebuje previesť do textovej podoby a systém ho automaticky prepíše. Systém zároveň rozpoznáva jednotlivých hovorcov ale aj interpunkciu. Text je možné ďalej editovať s tým, že užívateľ si môže spustiť zvukový záznam priamo vo webovej aplikácii a paralelne s tým mu bude program zvýrazňovať prepísaný text.

 

V ponúkanom riešení, do ktorého sa užívateľ prihlasuje svojimi prihlasovacími údajmi, je možné si jednotlivé projekty ukladať, ako aj posielať medzi jednotlivými účtami. Čo znamená, že na prepise jedného projektu môže pracovať aj viac užívateľov. Riešenie je v tejto forme veľmi efektívne aj pri mestských alebo krajských zastupiteľstvách. V prípade video záznamu je možné text exportovať vo formáte srt spolu aj so zvukovou stopou.

 

Titulkovanie

Vďaka technológii automatického rozpoznania hlasu môžete mať titulky k videu hotové za pár minút, už nie je potrebné všetko prepisovať ručne. Pridaním titulkov sa zvýši sledovanosť videa ale aj jeho dosah. Zároveň bude video prístupné pre osoby so sluchovým postihnutím aj pre ľudí, ktorí sa daný jazyk len učia. Na video sa budú môcť pozerať všetci, ktorí sa práve nachádzajú na verejnom mieste alebo jednoducho dávajú prednosť textu.

  • Automatická interpunkcia
  • Automatická detekcia hovorcu v nahrávkach
  • Editácia textu aj v procese prepisu
  • Export vo formáte Word aj PDF
  • Možnosť nahrať video priamo z YouTube
  • Prevod nahrávok na text v 16 jazykoch
  • Archivácia a zdieľanie záznamov priamo vo webovej aplikácii
  • Klávesové skratky uľahčujúce editáciu
  • Titulky aj so zvukovou stopou = exportovanie vo formáte SRT,VTT
  • Sprístupnenie video a zvukových záznamov aj pre sluchovo postihnutých

Editácia

Nemáte čas na kontrolou prepisu a editáciu?

Zverte túto prácu našim profesionálnym korektorom. Služba je dostupná priamo v našej aplikácii. Stačí váš automatický prepis poslať našim korektorom a my sa postaráme o všetko ostatné.

Prečítajte si náš článok

Analytika hovorov

Jednoducho a efektívne sledujte, analyzujte a vyhodnocujte, čo sa deje vo vašom call centre.

Získajte takmer okamžitý prehlaď nad všetkými jeho komunikačnými kanálmi. Hlasové technológie a permanentný monitoring vám prinesú nové možnosti pre zvyšovanie kvality služieb, produktov ale aj samotných tímov a agentov call centra.

 

Chcete zistiť:

čo riešia vaši zákazníci?

ako úspešná bola marketingová kampaň?

ktorý výrobok alebo službu musíte vylepšiť?

ktorých agentov je potrebné pochváliť alebo preškoliť?

 

Čo môžete vďaka analytike hovorov získať:

  • 100% kontrola hovorov zabezpečí rýchlejšie a presnejšie odhalenie nedostatkov
  • Kontrola plnenia call skriptov
  • Monitorovanie priebežnej spokojnosti zákazníkov
  • Sledovanie rizikových alebo podozrivých hovorov
  • Meranie efektívnosti a návratnosti uskutočnených marketingových kampaní
  • Pomocou overovania kvality hovorov budete vždy včas vedieť odhaliť technické problémy znižujúce kvalitu hovoru
  • Vďaka sledovaniu vyťaženosti agentov naprieč lokalitami začnete efektívnejšie plánovať riadenie kapacít

 

  • Automatický prevod telefonických hovorov na text v reálnom čase
  • 16 jazykov vrátane angličtiny, češtiny, slovenčiny, maďarčiny
  • Rozpoznanie tém hovoru a kľúčových slov
  • Vyhodnocovanie hovorov podľa zadaných parametrov
  • Fulltextové vyhľadávanie v hovoroch
  • Prispôsobenie slovníka zákazníkovi a jednotlivým projektom
  • Cloudové alebo on-premise riešenie
  • Máme preddefinované základné balíky tém a kľúčových slov, ktoré sa hodia takmer pre každého

Kontaktujte nás